Wednesday 9 September 2015

Aku yang dulu bukan la yang sekarang ;)



Dulu saya memang seorang yang cepat letih, badan lemah. .lesu..rasa mengantuk je..nak2  lagi bila buka buku buat ulangkaji huhu..saya rajin ke farmasi membeli suplemen untuk bagi tenaga taknak lembik sangat..hasilnya masih kurang berkesan dan kurang bermaya

Tapi sekarang tidak lagi..badan cergas..aktif..bertenaga gitu hihi..rahsia saya yang bukan rahsia lagi ialah mengamalkan suplemen Shaklee..

Sejak kenal kekawan botol batu ni (suplemen shaklee la apa lagi hihi) memang tak tinggal..kemana-mana pun bawak dalam handbag tu..muadah kan nak telan..

Memang terasa perbezaannya..dulu dan kini..masa mengandung pun saya dah amalkan vitamin2 shaklee ni..memang sangat2 berpuas hati..sentiasa cergas walaupn dah masuk 38 minggu..siap boleh mop lantai rumah lagi..aahhh jangan tak percaya hihu..tiada yang benar melainkan benar-benar belaka..

Ok kat sini saya kongsikan suplemen shaklee yang saya ambil untuk badan sihat dan cergas.. ^_^





Testimoni tu memang original ye..



No comments:

Post a Comment